Zamówienia:

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, wybierz interesujące Cię produkty, dodaj je do koszyka i przejdź do finalizacji zamówienia. Jeśli posiadasz bon podarunkowy, możesz go wykorzystać na etapie płatności.

W wyjątkowych sytuacjach możemy zrealizować płatność za zamówienie przez sklep Internetowy z poziomu sklepu stacjonarnego – wystarczy, że podczas połączenia telefonicznego podasz nam kod Blik.

2. Jak działa zamówienie włóczek w preorderze?

Większość naszych włóczek możesz zamawiać w preorderze. To rozwiązanie pozwala na dostęp do bogatej i rozbudowanej palety kolorystycznej Twoich ulubionych włóczek. Produkty zamówione w przedsprzedaży wymagają jednak dłuższego czasu realizacji. Informacja o wydłużonym terminie pojawia się zarówno w koszyku, jak i w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Dodatkowo, jeśli zamówienie zawiera produkt preorderowy, otrzymasz powiadomienie o przewidywanym czasie realizacji.

3. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia z magazynu realizowane są w ciągu 24 godzin (przy zamówieniach do godz. 13:00). Zamówienia na produkty „pod zamówienie” (preorder) realizujemy w ciągu 5-10 dni roboczych.

Na ten moment InPost realizuje wysyłki Waszych zamówień najszybciej. Zamówienia z wysyłką DPD najlepiej zamawiać do godziny 11:00, jeśli zależy Ci na jak najszybszej wysyłce.

4. Czy mogę domówić włóczkę tej samej partii farbowania?

Czasami zdarzają się sytuacje, że brakuje 1-2 motków do dokończenia projektu. Oczywiście zawsze możesz zamówić u nas brakujące motki. Jeśli potrzebujesz konkretnej partii koniecznie napisz nam w uwagach do zamówienia nr LOT (znajdziesz go na banderoli).

5. Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysyłce zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, który pozwoli Ci śledzić status paczki na stronie przewoźnika.

Dostawa i zwroty:

1. Jakie są formy dostawy i ich koszty na terenie Polski?

  • Wysyłamy GRATIS dla zamówień powyżej 199,00 zł;
  • InPost Paczkomat – 13,90 zł;
  • InPost kurier – 15,90 zł;
  • InPost kurier za pobraniem – 22,00 zł;
  • DPD Pickup (paczkomat DPD, Żabka, Kaufland) – 12,90 zł;
  • DPD kurier – 15,90 zł;

2. Jakie są formy dostawy i ich koszty na terenie UE?

Do wybranych krajów Unii Europejskiej wysyłamy GRATIS dla zamówień powyżej 500 zł.

  • DPD kurier – Niemcy, Słowacja, Czechy, Litwa, Łotwa, Estonia – 39,00 zł DPD kurier – Austria, Belgia, Holandia – 49,00 zł
  • DPD kurier – Francja – 69,00 zł.

3. Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Tak, masz prawo zwrócić towary w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, z wyjątkiem publikacji, książek i wzorów oraz włóczek, które zostały – na Twoją prośbę – przewinięte z precla (warkocza) w kłębek.

4. Czy mogę zwrócić produkt zamówiony w preorderze?

Przyjmujemy zwroty jedynie fabrycznie zapakowanych artykułów oraz włóczek, które posiadają oryginalne banderole lub etykiety i nie zostały w żaden sposób użyte. Niezależnie od tego czy zostały zamówione w preorderze czy nie.

Nie przyjmujemy zwrotu przewiniętych precli (warkoczy), ponieważ jest to produkt przygotowany na specjalne zamówienie oraz publikacji i treści cyfrowych.

Płatności:

1. Jakie metody płatności są dostępne?

Akceptujemy płatności przez:

  • Przelewy24 (przelewy elektroniczne, płatności kartą kredytową), PayPal;
  • przelew bankowy na konto: Santander Bank Polska S.A. 32 1090 2402 0000 0001 4208 5425 (w tytule wpisz numer zamówienia);
  • płatność za pobraniem przy odbiorze paczki.

Usługi:

1. Czy oferujecie przewijanie precli do motków?

Tak, oferujemy bezpłatną usługę przewijania precli do motków. Należy pamiętać, że przewijanie precli zajmuje więcej czasu więc automatycznie wydłuża się czas realizacji zamówienia.

Jeśli chcesz skorzystać z takiej usługi, napisz nam o tym w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA.

2. Czy oferujecie usługę wydruku wzorów cyfrowych?

Tak, przygotowujemy wydruk e-book na zamówienie, we współpracy z stroną ze wzorami Ravelry. W uwagach do zamówienia podaj nazwę wzoru, który chcesz kupić oraz autora. Pamiętaj, że niektórzy projektanci nie udostępniają wzorów przez Ravelry do tej formy sprzedaży – w takich przypadkach pieniądze za zamówienie od razu zwracamy.

Wzory i tłumaczenia:

1. Czy mogę kupić wzory PetiteKnit w języku polskim?

Wzory PetiteKnit są dostępne w naszym sklepie w formie fizycznej publikacji. Jest to wydrukowana broszura ze wzorem dziewiarskim w języku angielskim. PetiteKnit udostępnia nam, w formie dodatku, tłumaczenie niektórych wzorów na druty na język polski (w formacie elektronicznym).

Co to właściwie oznacza? Jeśli chcesz kupić wzór PetiteKnit po polsku to musisz kupić oryginalne wydanie PetiteKnit, czyli WYDRUKOWANĄ BROSZURĘ w JĘZYKU ANGIELSKIM.

To znaczy, że dostaniesz od nas przesyłkę z oryginalnym, drukowanym wzorem PetiteKnit w języku angielskim.

TŁUMACZENIE WZORU NA JĘZYK POLSKI pobierzesz klikając w link, który otrzymasz w ostatniej wiadomości e-mail, potwierdzającej finalizację zamówienia.

Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie to pliki do pobrania będą widoczne na Twoim koncie po zalogowaniu się.

Włóczki i inne produkty:

1. Czy zamówione włóczki zawsze pochodzą z jednej partii farbowania?

Naszym absolutnym priorytetem jest to, aby wszystkie włóczki w Twoim zamówieniu pochodziły z tej samej partii farbowania. Jeśli jednak zdarzy się jakakolwiek pomyłka, prosimy o niezwłoczny kontakt, abyśmy mogli to naprawić.

2. Czy mogę doradzić się w sprawie doboru kolorów włóczek?

Chętnie podeślemy zestawienia kolorów włóczek w formie zdjęcia, ale nie zajmujemy się profesjonalnym doradzaniem kolorystycznym. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem koloru włóczki do projektu to najlepszym rozwiązaniem będzie zakup wzornika koloru włóczek. Takie wzorniki są dostępne w naszym sklepie TUTAJ.

3. Jakie włóczki są w ofercie OUTLET?

W kategorii OUTLET znajdziesz włóczki z końcówek partii lub kolory wycofane z produkcji przez producenta. PAMIĘTAJ: motki z outletu mogą pochodzić z różnych partii produkcyjnych i nie są kontrolowane pod kątem zgodności kolorów.

4. Dlaczego niektóre kolory włóczek na stronie sklepu są wyszarzone lub nie mogę zamówić większej ilości?

Wyszarzone kolory włóczek sklepie internetowym oznaczają, że dany produkt jest tymczasowo niedostępny. Może to wynikać z tego, że aktualnie nie mamy tego produktu w magazynie (wyprzedał się).

Jeśli włóczki w wybranym kolorze nie można dodać do koszyka w większej ilości niż prezentowana na stronie, oznacza to, że celowo zamknęliśmy preorder ze względu na wydłużony czas oczekiwania (dłuższy niż 10 dni) lub niedostępność produktu u producenta.

Konto i bezpieczeństwo:

1. Jakie są zalety założenia konta w sklepie?

Konto w sklepie pozwala na automatyczne zapamiętywanie historii zakupów, zapisanie koszyka oraz pobieranie plików ze wzorami. Dzięki temu zakupy są szybsze i wygodniejsze.

2. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Tak, zapewniamy pełne bezpieczeństwo danych osobowych. Stosujemy szyfrowanie SSL i rygorystyczne procedury ochrony danych.

Kontakt i współpraca:

1. Jak mogę najszybciej skontaktować się z obsługą klienta?

Skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie: 575 040 333;
  • e-mailem: sklep@miedzydrutami.pl;
  • lub odwiedź nas w godziny otwarcia Przestrzeni Między Drutami przy ulicy Sienkiewicza 26 we Wrocławiu:
    • wtorek – piątek: 12:00 – 18:00;
    • soboty: 10:00 – 14:00 (tylko wybrane – sprawdź w Google – zawsze umieszczamy tam aktualne informacje dotyczące otwarcia sklepu stacjonarnego).

2. Dlaczego czas oczekiwania na odpowiedź na wiadomość na Instagramie jest taki długi?

Głównym i najszybszym źródłem komunikacji z nami jest kontakt telefoniczny oraz e-mailowy. Instagram nie jest naszym docelowym kanałem komunikacyjnym. Ze względu na specyfikę Instagrama wiadomości mogą gubić się lub nie zostać odczytane.

3. Czy można nawiązać współpracę z Waszym sklepem?

Tak, jesteśmy otwarci na współpracę dziewiarską. Jeśli jesteś kreatywną osobą, kochasz rękodzieło i masz ciekawy pomysł na współpracę to napisz do nas e-mail ze swoją propozycją. Kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

[]