Najczęściej zadawane pytania
Aby złożyć zamówienie, wybierz interesujące Cię produkty, dodaj je do koszyka i przejdź do finalizacji zamówienia. Jeśli posiadasz bon podarunkowy, możesz go wykorzystać na etapie płatności.
W wyjątkowych sytuacjach możemy zrealizować płatność za zamówienie przez sklep Internetowy z poziomu sklepu stacjonarnego – wystarczy, że podczas połączenia telefonicznego podasz nam kod Blik.
Większość naszych włóczek możesz zamawiać w preorderze. To rozwiązanie pozwala na dostęp do bogatej i rozbudowanej palety kolorystycznej Twoich ulubionych włóczek. Produkty zamówione w przedsprzedaży wymagają jednak dłuższego czasu realizacji. Informacja o wydłużonym terminie pojawia się zarówno w koszyku, jak i w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Dodatkowo, jeśli zamówienie zawiera produkt preorderowy, otrzymasz powiadomienie o przewidywanym czasie realizacji.
Zamówienia z magazynu realizowane są w ciągu 24 godzin (przy zamówieniach do godz. 13:00). Zamówienia na produkty „pod zamówienie” (preorder) realizujemy w ciągu 5-10 dni roboczych.
Na ten moment InPost realizuje wysyłki Waszych zamówień najszybciej. Zamówienia z wysyłką DPD najlepiej zamawiać do godziny 11:00, jeśli zależy Ci na jak najszybszej wysyłce.
Czasami zdarzają się sytuacje, że brakuje 1-2 motków do dokończenia projektu. Oczywiście zawsze możesz zamówić u nas brakujące motki. Jeśli potrzebujesz konkretnej partii koniecznie napisz nam w uwagach do zamówienia nr LOT (znajdziesz go na banderoli).
Po wysyłce zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki, który pozwoli Ci śledzić status paczki na stronie przewoźnika.
Do wybranych krajów Unii Europejskiej wysyłamy GRATIS dla zamówień powyżej 500 zł.
Tak, masz prawo zwrócić towary w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, z wyjątkiem publikacji, książek i wzorów oraz włóczek, które zostały – na Twoją prośbę – przewinięte z precla (warkocza) w kłębek.
Przyjmujemy zwroty jedynie fabrycznie zapakowanych artykułów oraz włóczek, które posiadają oryginalne banderole lub etykiety i nie zostały w żaden sposób użyte. Niezależnie od tego czy zostały zamówione w preorderze czy nie.
Nie przyjmujemy zwrotu przewiniętych precli (warkoczy), ponieważ jest to produkt przygotowany na specjalne zamówienie oraz publikacji i treści cyfrowych.
Akceptujemy płatności przez:
Tak, oferujemy bezpłatną usługę przewijania precli do motków. Należy pamiętać, że przewijanie precli zajmuje więcej czasu więc automatycznie wydłuża się czas realizacji zamówienia.
Jeśli chcesz skorzystać z takiej usługi, napisz nam o tym w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA.
Tak, przygotowujemy wydruk e-book na zamówienie, we współpracy z stroną ze wzorami Ravelry. W uwagach do zamówienia podaj nazwę wzoru, który chcesz kupić oraz autora. Pamiętaj, że niektórzy projektanci nie udostępniają wzorów przez Ravelry do tej formy sprzedaży – w takich przypadkach pieniądze za zamówienie od razu zwracamy.
Wzory PetiteKnit są dostępne w naszym sklepie w formie fizycznej publikacji. Jest to wydrukowana broszura ze wzorem dziewiarskim w języku angielskim. PetiteKnit udostępnia nam, w formie dodatku, tłumaczenie niektórych wzorów na druty na język polski (w formacie elektronicznym).
Co to właściwie oznacza? Jeśli chcesz kupić wzór PetiteKnit po polsku to musisz kupić oryginalne wydanie PetiteKnit, czyli WYDRUKOWANĄ BROSZURĘ w JĘZYKU ANGIELSKIM.
To znaczy, że dostaniesz od nas przesyłkę z oryginalnym, drukowanym wzorem PetiteKnit w języku angielskim.
TŁUMACZENIE WZORU NA JĘZYK POLSKI pobierzesz klikając w link, który otrzymasz w ostatniej wiadomości e-mail, potwierdzającej finalizację zamówienia.
Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie to pliki do pobrania będą widoczne na Twoim koncie po zalogowaniu się.
Naszym absolutnym priorytetem jest to, aby wszystkie włóczki w Twoim zamówieniu pochodziły z tej samej partii farbowania. Jeśli jednak zdarzy się jakakolwiek pomyłka, prosimy o niezwłoczny kontakt, abyśmy mogli to naprawić.
Chętnie podeślemy zestawienia kolorów włóczek w formie zdjęcia, ale nie zajmujemy się profesjonalnym doradzaniem kolorystycznym. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem koloru włóczki do projektu to najlepszym rozwiązaniem będzie zakup wzornika koloru włóczek. Takie wzorniki są dostępne w naszym sklepie TUTAJ.
W kategorii OUTLET znajdziesz włóczki z końcówek partii lub kolory wycofane z produkcji przez producenta. PAMIĘTAJ: motki z outletu mogą pochodzić z różnych partii produkcyjnych i nie są kontrolowane pod kątem zgodności kolorów.
Wyszarzone kolory włóczek sklepie internetowym oznaczają, że dany produkt jest tymczasowo niedostępny. Może to wynikać z tego, że aktualnie nie mamy tego produktu w magazynie (wyprzedał się).
Jeśli włóczki w wybranym kolorze nie można dodać do koszyka w większej ilości niż prezentowana na stronie, oznacza to, że celowo zamknęliśmy preorder ze względu na wydłużony czas oczekiwania (dłuższy niż 10 dni) lub niedostępność produktu u producenta.
Konto w sklepie pozwala na automatyczne zapamiętywanie historii zakupów, zapisanie koszyka oraz pobieranie plików ze wzorami. Dzięki temu zakupy są szybsze i wygodniejsze.
Tak, zapewniamy pełne bezpieczeństwo danych osobowych. Stosujemy szyfrowanie SSL i rygorystyczne procedury ochrony danych.
Skontaktuj się z nami:
Głównym i najszybszym źródłem komunikacji z nami jest kontakt telefoniczny oraz e-mailowy. Instagram nie jest naszym docelowym kanałem komunikacyjnym. Ze względu na specyfikę Instagrama wiadomości mogą gubić się lub nie zostać odczytane.